فال قهوه روزانه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۱/۳۰

فروردین: با حیله و نیرنگ نمی‌توانید خودتان را به آن خواسته و آرزو که در دل خود دارید برسانید بلکه شکست و نابودی در شما به وجود می‌آید سعی کنید دست از کارهای خطا بردارید.

اردیبهشت: نابودی شکست در زندگی شما رخ خواهد داد بهتر است مراقب کارهایی که در آینده انجام میدهید باشید تا صدمات زیادی در زندگی به شما وارد نشود بلکه خوشبختی را بتوانید به دست بیاورید.

خرداد: این روزها کمی غمگین و ناراحت دیده می شوید مشکلی در زندگی شما ایجاد شده است شخصی می خواهد با کارهایش به شما صدمات زیادی بزند بهتر است از او دوری کنید.

تیر: به زودی به ثروت بزرگ و دوست داشتنی دست پیدا خواهید کرد از نظر مالی و پولی به موفقیت های بالای خواهید رسید و مشکلات زندگی شما برطرف خواهد شد.

مرداد: هیچگاه سعی نکنید اخلاق و رفتار بدی با اطرافیانتان داشته باشید با این کار صدمات زیادی در شما به وجود می‌آید و مشکلات بزرگی در آینده برایتان رخ خواهد داد.

شهریور: به زودی تمام مشکلات زندگیتان برطرف می‌شود شما به خواسته و آرزو های قلبی خود خواهید رسید و تمام مشکلات خود را از بین خواهید برد شما فرد قدرتمند و شجاعی هستید.

مهر: همچنان بر سر موضوعات پیش پا افتاده با اطرافیانتان جر و بحث میکنید و خودتان را به دردسر های زیادی میندازید سعی کنید به اعصابتان در زندگی مسلط باشید.

آبان: سعی کنید در زندگی به کسی حسادت نکنید اگر چشمتان مدام به دنبال مال و ثروت دیگران باشد با شکست مواجه خواهید شد پس سعی کنید تلاش و کوشش کنید.

آذر: شخصی می‌خواهد در زندگی به شما صدمه وارد کند بهتر است مراقب خود در زندگی باشید تا هیچ کس در زندگی نتواند شما را به نابودی برساند.

دی: سعی کنید در امورات زندگی خود خجالتی نباشید حرف هایتان را به دیگران بازگو کنید تا مشکلاتی که در زندگی برایتان به وجود می‌آید را بتوانید به درستی به اتمام برسد.

بهمن: در آینده نزدیک با عشقتان قرار ملاقات خواهید گذاشت که با دیدن همدیگر روحیه تان تغییر می کند و حال و هوایتان عوض می شود حس خوشحالی و خوشایندی در شما به وجود می آید.

اسفند: در امورات کاری و شغلی خود پیشرفت خواهید کرد و به موفقیت های بالای خواهید رسید می توانید سربلندی و موفقیت را در زندگی تان به دست بیاورید و در مسیرهای درست زندگی گام بردارید.

مطالب فوق صرفاً جنبه سرگرمی دارد
..