فال قهوه روزانه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۱/۲۹

فروردین: با احتیاط رفتار کنید تا با مخالفت دیگران مواجه نشوید. مخالفتها نشانه بی علاقگی اطرافیانتان نیست. با آرامش پیش روی کنید. کامروایی در پیش است.

اردیبهشت: ابرازمحبت عاشقانه..آن شخص میتواند همسرتان باشد..وگاه مادر

خرداد: افرادی را که می توانند حتی کوچکترین اثر مثبتی در زندگیتان داشته باشند از دست ندهید. به ظاهرتان اهمیت دهید. راهی را که عقل فرمان می دهد انتخاب کنید.

تیر: موانعی بر سر راهتان قرار می گیرد و شما را از خواسته ها و اهدافتان باز می دارند. در کارهای خود بیشتر دقت کنید.

مرداد: مواظب باشید و احتیاط کنید. کسی در کمین نشسته است که به شما ضربه بزند. ممکن است از لحاظ شغلی ضرر و زیان ببینید.

شهریور: کنترل خود را خیلی زود ازدست میدهید..درگیری ، با شخص یا اشخاصی با دوستان ، بستگان ، و یا یک یا چند نفر از اعضای خانواده مشاجره و زد و خورد با دیگران.

مهر: این ماه برای تو تعیین كننده خواهد بود چون باید در فاصله آن تصمیم‌های مهمی بگیری. در عشق و دوستی باید ثابت قدم بود و در زندگی همیشه پیشرفت و ترقی را جستجو كرد.

آبان: باید وقت كافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفكری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد كرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

آذر: فرد جدیدی وارد زندگیتان می شود (شاید یک عشق) و زندگی شما را دچار تغییر و تحول می کند. با روی خوش با مسایل برخورد کنید.

دی: دریافت یک تلفن که مدتهاست منتظرش بودید یارسیدن بسته یا هدیه ای سفارشی

بهمن: با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کنید و دستوراتش را انجام دهید تا به موفقیت دست یابید. برای هدف تان برنامه ریزی کنید. موفقیت بدون برنامه ممکن نیست.

اسفند: از هرگونه سهل‌انگاری دوری كن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا شما را خراب كنند. روزهای خوبی در پیش دارید

مطالب فوق صرفاً جنبه سرگرمی دارد
..