فال قهوه روزانه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

متولدین فصل بهار
دوستانی که متولد ماه های فروردین اردیبهشت و خرداد هستند باید مواظب باشند شخص زیرکی قصد دارد شما را فریب دهد مواظب باشید که از خطر دوری کنید سعی نکنید جلوی سرنوشت خود را بگیرید فعلاً مطیع سرنوشت باشید شخص آذر ماهی سعی می‌کند شمارا از واقعیت دور کند.

متولدین فصل تابستان
دوستانی که متولد ماه های تیر مرداد و شهریور هستند سفر کوتاهی خواهند داشت این سفر می‌تواند دریایی باشد موفقیت و شادی در آینده نزدیک نصیب شما خواهد شد همچنین خواستگاری ازدواج و خوشبخت شدن در دوران زندگی زناشویی برای شما وجود دارد.

متولدین فصل پاییز
دوستانی که متولد ماه های مهر آبان و آذر هستند احترام و عزت نفس پیدا می کند شما نباید از زخم زبان ها بترسید رهایی از فقر و بدبختی نجات پیدا کردن از قرض و بدهی و خوش‌شانسی برای شما وجود دارد خبری خوش دریافت خواهید کرد‌. برطرف شدن دلتنگی ها و آمدن مهمان و دوست برای شما مشخص شده است.

متولدین فصل زمستان
دوستانی که متولد ماه دی بهمن یا اسفند ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها ازدواج خوشحال کننده تندرستی و سعادت برایشان وجود خواهد داشت. عکس کسی که صاحب نفوذ و قدرت هست به شما ثروتی خواهد رسید زندگی ای طولانی با برخی مشکلات برای شما دیده میشود. مسافرتهای سودمند خواهید داشت.

مطالب فوق صرفا جنبه ی سرگرمی دارد

..